,.

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl
http://facebook.com/pakietreklam http://pakietREKLAM.pl
poniedziałek, 27 sierpnia 2007

O tym co robią nasi rokowcy ciąg dalszy - LUKAS

Otrzymałem maila od Łukasza, okazuje się że nie wszyscy odstawili swoje hobby i dalej robią to co lubią: List Lukasa do mnie: Witam, tu Lukas. Dzięki za pamięć i odnalezienie na stronie Kijów. Widziałem, że założyłeś "wąbrzeskiego bloga" i znalazła się tam wzmianka o mnie. Chciałem Ci podesłać i uaktualnić trochę info o mnie, bo robię jeszcze coś poza Kijami. Obecnie gram również w zespole Duch - www.myspace.com/duchband lub www.duch.kdm.pl. Ponadto z zespołem Soima - www.myspace.com/soimaband , (dawny Noseblind, tylko inny wokalista) przygotowujemy się do nagrania płyty w studiu Piotra Łukaszewskiego (Ira, Ptaky) w Gdańsku-planowany termin nagrań - październik/listopad br. Zapraszam również na mojego myspace'a: www.myspace.com/lukasdrums - cały czas nad nim pracuję, także z czasem będzie się tam pojawiać coraz więcej różnych rzeczy (mp3, video itp.). Także jak widzisz staram się robić, to co kocham - czyli grać! No i widzę, że też się nie obijasz. Do zobaczonka gdzieś w Wąbrzeźnie, pozdrowionka dla całej rodzinki! Lukas -- marguine(kropa)blogspot(kropa)com wabrzezno(kropa)blogspot(kropa)com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

QASSA

Search

page counter

GOŚCIE ONLINE

Archiwum bloga

PISZ BLOGA !!!

Aby zamieścić posta w blogu wystarczy wysłać jego treść na podany niżej adres. Posty trafiają automatycznie i są anonimowe! Zasady zamieszczania na dole strony.

NOWY ADRES:
wabrzezniacy(kropka)anonim(małpa)blogger(kropka)com

Tani internet - Wąbrzeźno i okolice

Tani i szybki dostęp do internetu. Oferta dotyczy mieszkańców Wąbrzeźna i okolic.
Jak? Wystarczy, że napiszesz do nas na adres klikając w niego: p.cieslik@wno.net.pl W liście podaj adres planowanej instalacji i dane kontaktowe: osoba i numer telefonu. Odpowiemy Ci emailem lub skontaktujemy się telefonicznie. http://www.wno.net.pl/

Blog Archive

Obsługiwane przez usługę Blogger.