,.

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl
http://facebook.com/pakietreklam http://pakietREKLAM.pl
piątek, 10 sierpnia 2007

Mundurki

Na dole postu link do ciągu dalszego tematu "mundurki" i listy sklepów.
Wnioski w sprawie dofinansowania do mundurków i podręczników szkolnych należy składać do 27 lipca 2007 roku. Wniosek należy złożyć w szko-le, do której uczęszcza dziecko. Ta informacja jest na stronie Wiadomości Wąbrzeskich. A jak ktoś nie potrzebuje dofinansowania a chce już kupić mundurek dla dziecka, gdzie to zrobić? Wie ktoś? Sama kwestia mundurków jest już zamknięta. Mi się ten pomysł podoba - chociaż nie jestem zwolenniczką Giertycha. Uważam, go za trafiony. Dzieci w szkole nie powinny się specjalnie wyróżniać i dzielić na te z zamożniejszych rodzin i te z biedniejszych. Więc mundurki popieram. te na zdjęciu są fajne. Szkoda, że w kraju jest tak że ludzi lub szkoły nawet na takie nie stać, a przecież powinien być komplet na wymianę - higiena i czystość, powinien być też zunifikowany strój do ćwiczeń... matka -- Ciąg dalszy tematu i lista sklepów.

11 komentarze:

marguine pisze...

matka, Słyszałem że mają być dostępne od 15.08 i chyba w sklepach.

Anonimowy pisze...

Ja już zamówiłem - dla siebie i dla Giertycha. Dla niego z wyszytą na prawej kieszonce facjatą Rydzyka i napisem "nie działa mi dekoder telewizji Trwam" a dla mnie z Edwardem i poniżej "666 the number of the beast"

Anonimowy pisze...

Likwidowanie podziałów dzięki mundurkom to zwykła demagogia. Dzieci w szkole różniły się, różnią i będą się różnić. Niezależnie od mundurków. Będą miały chcociażby różne tornistry ("firmówki" i "zwykłe"), buty, przybory, gadżety etc. Poza tym o podziałach decyduje jeszcze wiele innych czynników, nie tylko ubiór. Niestety.

Anka pisze...

mnie tam narazie mundurki nie zaprzataja glowy... na dzien dzisiejszy jestem expertem w dziedzinie pieludzek i papkowatych zupek hehe

marguine pisze...

nie mam jeszcze zdania wyrobionego, moge sie dostosować, i tak są ładniejsze niż ten który mi kazano nosic za młodu z papciami na dodatek - papci nie mogłem znieść

Anonimowy pisze...

Ja również pamiętam, te które nam kazano nosić-totalnie sztuczna tkanina, dopinany kołnierzyk(oczywiście na guziki), na ramieniu tarcza(niektórzy mieli przypinaną na agrafkę by odpiąć do prania) a na kieszonce wzorowy uczeń(oczywiście wybrani)-zamiast wizerunku Eddiego:)

To były czas!!!!! :)

Unknown pisze...

Ja myślę, że z biegiem czasu te mundurki będę przechodzić jakąś metamorfozę! Bo na razie to szału nie ma...;)

Anonimowy pisze...

nigdy młodzieży nie będą pasowały :) taki już wiek, że nie lubią być podporządkowani i nosić to co im ktoś nakazuje, u młodzieży - tej starszej właśnie wtedy kreuje się osobowość a mundurki ograniczają ich swobody,

Anonimowy pisze...

Ceny mundurków to poprostu SKANDAL !!! Są bardzo drogie, ponadto znacznie się różnią w niektórych sklepach. Narazie wydaje mi się, że najtańszy znalazłam w sklepie na rogu Partyzanta i chyba Mickiewicza (ten były sklep Herbowskiego) :)

zetka pisze...

Zgadzam się, ceny mundurków to skandal! Za pulowerek dla chłopca zapłaciłem 54 zł, a za bluzkę polo - 40 zł! Razem prawie stówę! Zapewniam, że taki jeden zestaw na cały rok nie wystarczy. Wcześniej zapewniano rodziców, że koszt nie przekroczy zdaje się 50 - 60 zł.

marguine pisze...

tak to jest jeżeli wiadomo, że zbyt ma się zapewniony ustawowo, pewnie firmy sie dogadały między sobą i stąd takie ceny, bo przecież tego typu wyroby nie kosztują tyle, logika by podpowiadała, że skoro zbyt pewny towaru takiego samego to nie trzeba linii produkcyjnych przestawiać tylko tłuc na okrągło jedno, koszt wytworzenia niższy bo mniej przestojów, pijawki jedne

Prześlij komentarz

QASSA

Search

page counter

GOŚCIE ONLINE

Archiwum bloga

PISZ BLOGA !!!

Aby zamieścić posta w blogu wystarczy wysłać jego treść na podany niżej adres. Posty trafiają automatycznie i są anonimowe! Zasady zamieszczania na dole strony.

NOWY ADRES:
wabrzezniacy(kropka)anonim(małpa)blogger(kropka)com

Tani internet - Wąbrzeźno i okolice

Tani i szybki dostęp do internetu. Oferta dotyczy mieszkańców Wąbrzeźna i okolic.
Jak? Wystarczy, że napiszesz do nas na adres klikając w niego: p.cieslik@wno.net.pl W liście podaj adres planowanej instalacji i dane kontaktowe: osoba i numer telefonu. Odpowiemy Ci emailem lub skontaktujemy się telefonicznie. http://www.wno.net.pl/

Blog Archive

Obsługiwane przez usługę Blogger.