,.

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl
http://facebook.com/pakietreklam http://pakietREKLAM.pl
sobota, 10 sierpnia 2013

Dziwne promocje piwa w TESCO czyli jak 4 razy 1,99 daje 9,99


Klientem tej sieci jestem od dłuższego czasu, przywykłem do kupowania w tym sklepie, mam po drodze, ale... no właśnie, ale! Zaskakujące promocje pojawiły się w tym roku. Mniej więcej w tym samym czasie zaobserwowałem dwie, które mnie mocno zdumiały. 

Jedna to promocja piwa TATRA. Przed sklepem informacja ze 8szt. (6+2) za 13,99 w sklepie owe zgrzewki pochowane i ktoś mniej spostrzegawczy sięga po podobną zgrzewkę, te same piwa, ta sama ilość, tj. 8szt ale w innej promocji: (7+1) i w innej cenie: 15,99 - 
Ilu dało się nabrać, nie wiem - ja znalazłem wersję (6+2)

Druga to promocja piwa SPECJAL - jedna puszka w cenie 1,99. Duży plakat informujący o znakomitej promocji. Gromadka mężczyzn przy paletach z piwem, piątkowy wieczór, pogoda idealna na grill. Każdy w koszyku po kilka zgrzewek po cztery piwa. Szybko kontroluję stan drobnych w kieszeni, jest 16 zł, będzie osiem piw :) przy kasie okazuje się, że do zapłaty 19,98! Skąd, jak? za co? Kasjer nie wie, nabił 2 zgrzewki po 9,99 - mówię, że cena inna, wracam do palety sprawdzić... jest mała informacja - schowana, jakby wstyd było komuś, że taką promocję przygotował. Co zaobserwowałem potem? Kilka razy widziałem jak piwa wyjeżdżały z marketu na paleciakach, cena 1,99 pewnie zbliżona do hurtowej a może nawet niższa. Zastanawiam się czy policzyli tego "hurtownika" na sztuki, czy na zgrzewki?

Dziś kolejna promocja, taka sama jak ze SPECJALEM, tym razem z AMBEREM. 1,99 to cena do której przywykłem i obowiązywała od wielu miesięcy na to piwo. Wziąłem 4-pak po 9,99 a co? nie stać? 
Nie chciało mi się, i nie miałem czasu wrócić aby sprawdzić czy widnieje gdzieś informacja że 2,03 zł kosztuje folia z czteropaka. 

Wkurza mnie i denerwuje jak duży oszukuje małego, bo jak to można inaczej nazwać? Czyha się na to, że klient nie zauważy, nie doczyta i da się wyrolować w taki cudowny sposób. 
Kto w TESCO za tym stoi? 
Czy na wyspach też się funduje swoim klientom takie promocje czy tylko w Polsce marketingowiec był taki zdolny? 
Co na takie praktyki UOKiK? 

Może zna ktoś odpowiedzi na te pytania?

----
PS. Po Krzysiu Habiaku to kolejna sytuacja w której ktoś ze mnie chce zrobić głupka w tym kraju. Kto następny?

PS2. Sprawa "promocji AMBERA" wyjaśniła się dziś... nastąpiła zmiana cen w systemie - czteropak za 9,99 a 4 piwa osobno jeszcze więcej kosztują - 1,99 to stara cena, która widniała jeszcze na półce. Pani w kasie sprzedała mi za cenę jak na półce - czyli tak jak nakazuje prawo i zdrowy rozsądek. Odnośnie promocji SPECJALA nie zmieniam zdania - totalna bzdura i można odnieść bardzo niekorzystne wrażenie. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

QASSA

Search

page counter

GOŚCIE ONLINE

PISZ BLOGA !!!

Aby zamieścić posta w blogu wystarczy wysłać jego treść na podany niżej adres. Posty trafiają automatycznie i są anonimowe! Zasady zamieszczania na dole strony.

NOWY ADRES:
wabrzezniacy(kropka)anonim(małpa)blogger(kropka)com

Tani internet - Wąbrzeźno i okolice

Tani i szybki dostęp do internetu. Oferta dotyczy mieszkańców Wąbrzeźna i okolic.
Jak? Wystarczy, że napiszesz do nas na adres klikając w niego: p.cieslik@wno.net.pl W liście podaj adres planowanej instalacji i dane kontaktowe: osoba i numer telefonu. Odpowiemy Ci emailem lub skontaktujemy się telefonicznie. http://www.wno.net.pl/

Obsługiwane przez usługę Blogger.