,.

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl

Warto się reklamować z pakietREKLAM.pl
http://facebook.com/pakietreklam http://pakietREKLAM.pl
niedziela, 11 kwietnia 2010

Tragedia w Smoleńsku...i Starostwo Powiatowe...

Jest niedziela wieczór, mija trzydziesta ósma godzina od katastrofy pod smoleńskim lotniskiem, na wszystkich urzędach wąbrzeskich wiszą flagi narodowe przybrane czarnym kirem...na wszystkich urzędach poza jednym...na budynku Starostwa Powiatowego NIC NIE WISI (!). Czy " jaśnie Państwa " z urzędu powiatowego nie obowiązują cywilizowane zasady? Elementarne zasady przyzwoitości, nakazujące szacunek dla św. pamięci Pana Prezydenta, jego żony i innych dostojników oraz " zwykłych " ludzi, którzy ponieśli śmierć w tej straszliwej katastrofie??? A może to zemsta i złośliwość przeciwników politycznych, hmm? Nie zdziwiłbym się, Wąbrzeżno zawsze było czerwono-różowe politycznie, na co dowodem jest znikoma ilość flag wywieszonych w prywatnych oknach i zniczy zapalonych pod kościołami, gdy w innych miastach płoną całe " morza " zniczy i leżą dywany z kwiatów...Taki jest szacunek dla " Kaczora ", któremu niesłusznie dorobiono " gębę " szkodnika i mąciciela...Hańba! Hańba dla tych wszystkich, którzy bezmyślnie kpili sobie z prezydenta...nie rozumiejąc, że to przyzwoity uczciwy patriota, jeden z ostatnich. Małego wzrostu, ale wielki duchem. Cześć Jego i Ich Pamięci ! P.S. A może ja byłem ślepy i ta flaga na Starostwie jednak wisi...? Nie wiem, ja jej nie widziałem, być może wisi gdzieś na dachu...za kominem...No bo jakże wywieszać flagę " Kaczorowi ", hmm...? Toż to wstyd, prawda...? Tfuuu ! Miasto SB-eków, donosicieli i sympatyków komuny i " michnikowszczyzny "...Amen. Sprostowanie admina. Skonfrontowano z rzeczywistością 12.04.2010 o godz. 7:50 - Rezultat: flaga opuszczona do połowy masztu, czarna wstążeczka na stronie starostwa. Żałoba jest!

3 komentarze:

marguine pisze...

Nie głosowałem i pewnie w przyszłości bym nie zagłosował na p. Kaczyńskiego ale smutek i żal jest.
Żal wszystkich ofiar.
A jak będzie dalej? Niebawem kampania wyborcza i wtedy zobaczymy jacy jesteśmy naprawdę, jaką mamy elitę.

anonim! człowieku pogrążony w żalu, dlaczego tyle jadu w Twojej wypowiedzi, hamulce puściły?
Nasuwa mi się tutaj pewien cytat z Kazika:
"Coście sk....ny uczynili z ta krainą?
Pomieszanie katolika z manią postkomunistyczną
Ci modlący się co rano i chodzący do kościoła
Chętnie by zabili ciebie tylko za kształt twego nosa."

Anonimowy pisze...

marguine, czy jak ci tam... Hamulce to puściły mi już dwa lata temu, gdy do władzy doszła formacja o nazwie Platforma Oszustów. Dzięki Twojemu głosowi zapewne też... Ja na Kaczyńskiego nie głosowałem, moim faworytem był wtedy Donek, ale szybko mi się oczy otworzyły na to kto jest naprawde uczciwy, a kto jest piewcą gruszek na wierzbie z liberalnym rodowodem. Nie moge zrozumieć jak można być tak otumanionym socjotechniką lunatykiem...Czy wy, ludzie, nie widzicie, że jesteście tylko maszynkami do głosowania i popierania "jedynej słusznej ideii michnikowszczyżnianej"??? Smiać mi się chce z tego otumanienia i żal mi wszystkich lunatyków sterowanych umiejętnie jak stado głupich owiec. Choć pewnie owce są mądrzejsze od co niektórych przedstawicieli elektoratu Platformy Oszustów, przynajmniej mają instynkt i wiedzą co jest dla nich dobre, a co nie...żałosne... Jesteście karmieni propaganda, fałszywą papką, która podsuwają wam sprytnie media...jak konsumentom, sprzedaje się wam zafałszowany obraz rzeczywistości, obłudny nieprawdziwy wizerunek tego co się wokół dzieje. Socjotechnika rządzi! Mnie już to nie grozi, bo patrze sercem na wszystko i instynktownie wiem kto chce mnie zrobić " w bambuko ", a kto traktuje mnie z powagą należną obywatelowi tego cholernego kraju. Mnie już nikt nie kupi, nie dam sobie sprać mózgu. Przez kilkanaście lat czytałem od deski do deski szmatę pod tytułem " Gazeta Wybiórcza"...Byłem oddany tym ideom, za Wałęse skoczyłbym w ogień...Ale niestety ideał sięgnął bruku ( Wałęsa również ) od dwóch lat tego g... nie biore do ręki. Jestem wdzięczny opatrzności, że pozwoliła mi otworzyć oczy i zrozumieć jak bardzo byłem sterowany i tumaniony tymi bzdurami wypisywanymi tam! Jestem dumny, że stałem sie swiadomym obywatelem, potrafiącym odróżnić fałsz od prawdy! Propagande od rzeczowych spraw. I tego wszystkim życze, bo piękne jest uczucie wolności i niezależności myślowej! Freedom for all !Skoro lecisz Kazikiem, to powinieneś wiedzieć, że jesienią ubiegłego roku Kazik udziełił wywiadu, w którym wyraził sceptycyzm względem Platformy Oszustow, nie zostawił na nich suchej nitki...podobnie zresztą jak Kukiz... Wreszcie ludziom się oczy otwieraja, zbyt póżno. Prawda zawsze wyjdzie na jaw. Ten cytat z Kazika jest do mnie skierowany? Troche " kulą w płot ", bo nie jestem nawiedzonym katolikiem(do kościoła chodze raz na rok i mam domieszke krwi ukraińsko-żydowskiej), jestem tylko trzeżwo myślącym świadomym obywatelem tego kraju, ktoremu otworzyły sie oczy na wiele spraw, i który nie pozwoli sobie na wciskanie liberalno-socjalistyczno-komunistycznego SB-eckigo kitu w imie jakiegos absurdalnego przebaczenia albo innej bzdurnej grubej czerwonej kreski ( czytaj Mazowiecki ) rodem z Okrągłego Stołu. Liczy się tylko sprawiedliwość i prawda! Jak dla mnie to nie istnieje i nie mam zamiaru uczestniczyć w takimś czymś co zwią "pojednanie narodowe". Skończyło się. Jednałem się od 1989 roku i nic z tego nie mam. Byłem tylko karmiony fałszem, oszustwem i propagandą! Koniec z tym! Powiadasz,że jad jest w mojej wypowiedzi ? Nazwij to jak chcesz, mam to gdzieś. Skoro sącze jad, to tym bardziej jest mi przyjemnie. Można nazwać mnie oszołomem także, mam to w dupie. Kaczyńskiemu dorabiano fałszywie " gębę ", więc i mnie można dorobić " gębę ". Można mnie zelżyć, wykpić, wyśmiać...nazwać mnie obywatelem " ciemnogrodu "... w imię nowoczesnej europejskiej Polski... Polski bez tożsamości narodowej, kraju Donalda, Bronka albo innego " Bolka " lub Palikutafona. Każdego dnia i każdej godziny mego życia będę zwalczał, piętnował i wytykał obłude, fałsz, oszustwo i propagandę tej szkodliwej dla kraju, piorącej nam mózgi formacji politycznej, dbającej tylko o własny partyjny ( i swoich koleżków ) interes. Kiedyś wstydem było głosowanie na Kaczyńskiego i PIS...teraz mega obciachem jest dla mnie głosowanie na Platforme Oszustów i spółke ( hazardowa ). War is coming! Amen.

marguine pisze...

witaj,
sam również zawiodłem się na platformie, język masz cięty i cofając się do Twojego pierwszego postu można wysnuć wnioski że jesteś zagorzałym PIS-owcem, powiem jak niejaki Cygan: oszukali mnie (czyt. nas) ... decydenci. Szlak mnie tylko trafia jak z Lecha robią na siłę bohatera, Czak Noris prawie. Wcześniej kartofel z epitetami: speprzaj dziadu czy czerwona małpo, teraz przykładny katolik godny WAWELA (nawiasem decyzja o ich pochówku sama się podjęla- nie ma winnego), Lesiu z Marysią przyćmili tragedię wielu innych. A kampania rozpoczela się juz i jak Jaro stanie do wyborow to pójdę zagłosować - PRZECIWKO!!!
pozdrawienia

Prześlij komentarz

QASSA

Search

page counter

GOŚCIE ONLINE

PISZ BLOGA !!!

Aby zamieścić posta w blogu wystarczy wysłać jego treść na podany niżej adres. Posty trafiają automatycznie i są anonimowe! Zasady zamieszczania na dole strony.

NOWY ADRES:
wabrzezniacy(kropka)anonim(małpa)blogger(kropka)com

Tani internet - Wąbrzeźno i okolice

Tani i szybki dostęp do internetu. Oferta dotyczy mieszkańców Wąbrzeźna i okolic.
Jak? Wystarczy, że napiszesz do nas na adres klikając w niego: p.cieslik@wno.net.pl W liście podaj adres planowanej instalacji i dane kontaktowe: osoba i numer telefonu. Odpowiemy Ci emailem lub skontaktujemy się telefonicznie. http://www.wno.net.pl/

Obsługiwane przez usługę Blogger.